Tuesday, November 20, 2012

Im back hehe

Assalamualaikum hm lama rasanya tak update blog ni huhu entah ade org follow lg ke tak , mane tahu blog kte ni ade silent reader feewitt hehe


Haish lately ni rasenya aku makin sensitif la , ape kena ni ? tak best la hidup asek frust je , aku pun tak thu npe huhuhu problem pun makin lame makin bnyk , doakan la aku sentiasa tergolong dlm org2 yg sabar .... korg , cube bg pendapat , boleh ke kte ubah org yg lg tua dr kte ekh ? betul ke kte kena ubah diri kte dulu sebelum ubah org lain ? actually aku rase sedih sbnarnya tp ini mcm open sgt pulak kalau nk share kat sini hm ..


Manusia mmg mmpunyai latar belakang hidup yg berbeza , ade yg bahagia ade yg kurang . macam mane kte nk buat hidup kte ni sntiasa happy ye ? ya allah kau jadikanlah aku hambamu yg sentiasa bersyukur atas kurniannmu . Aku bukan tak bersyukur , cume kadang2 seronok tgok org lain huhu


Kalau ade sesiapa yg bace , doakanlah segala urusan aku serta keluarga aku dipermudahkan Inn shaa Allah ...
doakan aku dpt petunjuk dlm memilih jalan hidup aku , doakan aku bahagia di dunia dan di ahkirat



 Last but not least , pray for gaza . May Allahh bless us]



love ,
dianahady

Nuffnang Ads